Σχετικά με την Αντικαταβολή
Σε αυτό το σύντομο άρθρο θέλουμε να σας ενημερώσουμε για κάποια βασικά χαρακτηριστικά που έχει η αντικαταβολή ως τρόπος πληρωμής καθώς και τί ευθύνη έχει ο πελάτης που ζητάει παράδοση με αντικαταβολή.
Καταρχήν, πρέπει να ξέρετε πως όταν επιλέγετε να πληρώσετε με αντικαταβολή, δεσμεύεστε να παραλάβετε και να ολοκληρώσετε την πληρωμή άμεσα (το μέγιστο εντός 2-3 ημερών από την άφιξη του δέματος που σας στείλαμε στο κατάστημα κούριερ της περιοχής σας). Είστε υπεύθυνοι να παρακαλουθείτε την πορεία της παραγγελίας σας και να είστε ενήμεροι για το πού βρίσκεται καθώς και έχετε υποχρέωση να την παραλάβετε.
Εάν δεν έχετε σκοπό να παραλάβετε άμεσα, θα σας παρακαλούσαμε να κάνετε την παραγγελία σας αργότερα, σε χρόνο που θα μπορείτε να παραλάβετε και να πληρώσετε.
Δεν είναι αποδεκτό να γίνεται εκμετάλλευση τρέχουσας προσφοράς με δόλο (π.χ. παρραγέλνουμε κάτι τώρα που έχει έκπτωση, ζητάμε αντικαταβολή και το πληρώνουμε/παραλαμβάνουμε αργότερα όταν θα έχουμε τα χρήματα).
– Εαν δεν παραλάβετε την παραγγελία: Η επιχείρησή μας μπαίνει σε διαδικασία κατανάλωσης χρόνου, πόρων και κόπου. Τα προϊόντα που παραγγείλατε δεσμεύονται και δεν μπορούμε να τα πουλήσουμε αλλού. Κάποιος άνθρωπος ετοίμασε την παραγγελία και τη διαχειρίστηκε, κόπηκε απόδειξη η οποία περιλαμβάνει ΦΠΑ που θα καταβάλλουμε στο κράτος, η εταιρεία κούριερ πληρώνεται από εμάς (αν εμεις προσφέρουμε δωρεάν μεταφορικά, αυτό δε σημαίνει ότι δεν πληρώνουμε την αποστολή της προς εσάς σας από την τσέπη μας!) και μάλιστα σε περίπτωση που δεν παραλάβετε καθόλου, πληρώνουμε και έξοδα επιστροφής.
Επομένως, εάν εσείς δεν παραλάβετε (ή αργήσετε να παραλάβετε), έχετε ζημιώσει σημαντικά την επιχείρησή μας. Διατηρούμε το δικαίωμα απαίτησης όλων των εξόδων που μπορεί να έχουν προκύψει.
– Εάν αργήσατε να παραλάβετε: Στην περίπτωση αυτή, εάν η παραγγελία επιστρέψει και θέλετε να σας τη στείλουμε και πάλι, τότε χάνετε το δικαίωμα στην αντικαταβολή και υποχρεούστε να πληρώσετε προκαταβολικά την παραγγελία με επιπλέον χρεώση εξόδων αποστολής και επιστροφής για την πρώτη αποστολή που επέστρεψε.
– Εάν αργήσατε να παραλάβετε και επιθυμείτε ακύρωση: Τότε και πάλι υποχρεούστε να μας πληρώσετε τα έξοδα αποστολής και επιστροφής καθώς και τα έξοδα διαχείρισης 5 ευρώ.
Σας παρακαλούμε να κάνετε τις αγορές σας με σύνεση και αίσθημα ευθύνης.