Πολιτική επιστροφής χρημάτων και επιστροφών

Δεν δεχόμαστε επιστροφές σκουλαρικιών ή εξατομικευμένων προϊόντων.

Υπάρχει η δυνατότητα επιστροφής προϊόντων με ολική ή μερική επιστροφή χρημάτων, εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή της παραγγελίας. Το προς-επιστροφή προϊόν πρέπει να μην έχει χρησιμοποιηθεί, η συσκευασία να είναι σε άριστη κατάσταση και στο πακέτο επιστροφής να περιλαμβάνεται η απόξειξη και ότι άλλο συνόδευε την αποστολή του προϊόντος. Στην περίπτωση που κάποια από τις παραπάνω απαιτήσεις δεν ισχύει, ενδέχεται να υπάρξει άρνηση επιστροφής ή μειωμένη επιστροφή χρημάτων και η ευθύνη βαραίνει αποκλειστικά τον πελάτη. Επιστροφές χρημάτων γίνονται μόνο ηλεκτρονικά.
Εάν επιστρέψετε την παραγγελία σας στο σύνολό της, είτε μέρος αυτής, θα προχωρήσουμε σε έλεγχο των προϊόντων που επιστράφηκαν και εφόσον πληρούνται οι προϋποθέσεις επιστροφής,  θα κάνουμε επιστροφή χρημάτων της αξίας των επιστρεφθέντων προϊόντων αφού πρώτα θα παρακρατηθούν τα εξής έξοδα:
1. Το αρχικό κόστος αποστολής (μεταφορικά, κόστος συσκευασίας, κόστος παραλαβής πληρωμής, κόστος αντικαταβολής κ.ο.κ.). Ακόμη και στην περίπτωση παραγγελιών με δωρεάν μεταφορικά, κατά την επιστροφή χρημάτων, θα παρακρατηθεί το πραγματικό κόστος αποστολής μας (το πραγματικό κόστος αποστολής είναι μεγαλύτερο από το ποσό που χρεώνεται μέσω του eshop μας και στις περιπτώσεις επιστροφών, χρεώνεται το πραγματικό κόστος).
2. Σε κάθε περίπτωση, τα έξοδα αποστολής των επιστρεφθέντων προϊόντων βαραίνουν τον πελάτη (δεν γίνονται δεκτές επιστροφές με ΕΛΤΑ, μόνο επιστροφές με κούριερ στο κατάστημά μας).
3. Για κάθε επιστροφή παρακρατείται επιπλέον κόστος διαχείρησης 2€ ανά προϊόν.

Για την επιστροφή της παραγγελίας ή μέρους αυτής, θα πρέπει πρώτα να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω email στο info@jcrystals.gr, αναφέροντας τον αριθμό παραγγελίας, το email που χρησιμοποιήσατε για την παραγγελία και να αναφέρετε εάν υπήρξε κάποιο πρόβλημα με την παραγγελία σας. 

*Η πολιτική επιστροφών μας ενημερώθηκε στις 21-8-2024.

 

Έχετε το δικαίωμα να ακυρώσετε την παραγγελία σας εντός 3 ημερολογιακών ημερών (εφόσον αυτή δεν έχει ήδη αποσταλεί) από την ημέρα που την πραγματοποιήσατε. Δεν μπορείτε να ακυρώσετε αρνούμενοι να παραλάβετε την παραγγελία, χωρίς να μας έχετε πρώτα ενημερώσει ότι επιθυμείτε να ακυρώσετε.

Πώς μπορείτε να κάνετε Ακύρωση Παραγγελίας

Μπορείτε να ακυρώσετε την παραγγελία σας και να μας ενημερώσετε μέσω email στο info@jcrystals.com ή τηλεφωνικά στο 2310287019.

Στην περίπτωση που υπάρχει πρόβλημα με ένα προϊόν

Εάν διαπιστώσετε ότι υπάρχει πρόβλημα με κάποιο/κάποια από τα προϊόντα που παραγγείλατε, τότε θα πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μας εντός 3 ημερών από την ημέρα παραλαβής, ώστε να μπορέσουμε να βρούμε άμεσα την καλύτερη λύση στο συγκεκριμένο πρόβλημα. Στην περίπτωση που το προϊόν έχει υποστεί ζημιά κατά την μεταφορά/αποστολή μπορούμε να προβούμε σε αντικατάσταση, εφόσον το προϊόν υπάρχει διαθέσιμο (σε άλλη περίπτωση μπορείτε να επιλέξετε κάποιο άλλο προϊόν, ή να σας επιστραφούν τα χρήματα). Σε κάθε περίπτωση διατηρούμε το δικαίωμα να ζητήσουμε την αποστολή του προϊόντος πίσω σε εμάς.

Α) Εάν η παραγγελία σας φτάσει και η εξωτερική συσκευασία φαίνεται αλλοιωμένη, οφείλετε να μας ενημερώσετε άμεσα με αποστολή αποδεικτικών φωτογραφιών, πριν το άνοιγμα της συσκευασίας. Εφόσον έχουμε ενημερωθεί σε συνεννόηση μαζί μας και με βιντεο-κλήση μαζί μας, μπορείτε να προχωρήσετε στο άνοιγμα της συσκευασίας. Εάν δεν προβείτε στα παραπάνω βήματα που αποτελούν απόδειξη της φθοράς κατά τη μεταφορά, δεν θα μπορέσουμε να προχωρήσουμε σε επιστροφή χρημάτων ή αντικατάσταση προϊόντων.

Β) Εάν το προϊόν είναι ελαττωματικό: Οφείλετε να ελέγξετε το κάθε προϊόν αμέσως μετά την παραλαβή της παραγγελίας και εντός 3 ημερολογιακών ημερών να μας ενημερώσετε με φωτογραφικές αποδείξεις για την κατάστασή του. Σε αυτή την περίπτωση θα προβούμε στην άμεση αντικατάσταση του προϊόντος ή στην επιστροφή χρημάτων (μετά την επιστροφή του ελαττωματικού προϊόντος σε εμάς). Σε περίπτωση που δεν αναφέρατε πρόβλημα στο προϊόν κατά την πρώτη επικοινωνία σας μαζί μας για την επιστροφή, δεν θα λαμβάνεται υπόψην αν αναφερθεί αργότερα στα πλαίσια της επικοινωνίας μας.

 

Τηρούμε διαδικασία διαχείρισης παραπόνων, την οποία και θα ακολουθήσουμε ώστε να προσπαθήσουμε να επιλύσουμε άμεσα οποιοδήποτε πρόβλημα κατά τη στιγμή που θα προκύψει. Θα πρέπει να μας ενημερώσετε σε περίπτωση που έχετε οποιοδήποτε παράπονο ή σχόλιο που θέλετε να μοιραστείτε μαζί μας. Στην περίπτωση που τα παράπονά σας παραμείνουν άλυτα, δικαιούστε να χρησιμοποιήσετε την πλατφόρμα Ηλεκτρονικής Επίλυσης Διαφορών (ΗΕΔ) που παρέχεται από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή κάνοντας κλικ εδώ.

Μπορείτε επίσης να απευθυνθείτε στον εξής οργανισμό:

Ευρωπαϊκό Ινστιτούτο Επίλυσης Συγκρούσεων (ΕΙΕΣ):
Τσιμισκή 27 Θεσσαλονίκη , 54624 Ελλάδα
Διεύθυνση Email: info@europeanresolution.com
Website: http://www.europeanresolution.com/evropaiko-institouto-epilyshs-sygkrouseon/
Τηλέφωνο: +30 2310 230 184

Διαφορετικά, μπορείτε επίσης να επικοινωνήσετε με τον τοπικό σας φορέα επίλυσης διαφορών.