Πολιτική επιστροφής χρημάτων και επιστροφών

Υπάρχει η δυνατότητα επιστροφής προϊόντων με ολική ή μερική επιστροφή χρημάτων, εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή της παραγγελίας. Το προς-επιστροφή προϊόν πρέπει να μην έχει χρησιμοποιηθεί και η συσκευασία να είναι σε άριστη κατάσταση. Στην περίπτωση που αυτή η απαίτηση δεν ισχύει, ενδέχεται να υπάρξει άρνηση επιστροφής ή μειωμένη επιστροφή χρημάτων και η ευθύνη βαραίνει αποκλειστικά τον πελάτη. Εάν επιστρέψετε την παραγγελία σας στο σύνολό της, είτε μέρος αυτής, θα προχωρήσουμε σε επιστροφή χρημάτων της αξίας των επιστρεφθέντων προϊόντων, εκτός του αρχικού κόστους αποστολής (μεταφορικά, κόστος αντικαταβολής κ.ο.κ.). Ακόμη και στην περίπτωση παραγγελιών με δωρεάν μεταφορικά, κατα την επιστροφή χρημάτων θα παρακρατηθεί το αρχικό κόστος αποστολής μας. Σε κάθε περίπτωση, τα έξοδα αποστολής των επιστρεφθέντων προϊόντων βαραίνουν τον πελάτη.

Να σημειωθεί πως δεν δεχόμαστε επιστροφές σκουλαρικιών ή εξατομικευμένων προϊόντων.

Για την επιστροφή της παραγγελίας ή μέρους αυτής, θα πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω email στο info@jcrystals.gr ή τηλεφωνικά στο 2310287019.

 

Έχετε το δικαίωμα να ακυρώσετε την παραγγελία σας εντός 3 ημερολογιακών ημερών (εφόσον αυτή δεν έχει ήδη αποσταλεί) από την ημέρα που την πραγματοποιήσατε. Δεν μπορείτε να ακυρώσετε αρνούμενοι να παραλάβετε την παραγγελία, χωρίς να μας έχετε πρώτα ενημερώσει ότι επιθυμείτε να ακυρώσετε.

Πώς μπορείτε να κάνετε Ακύρωση Παραγγελίας

Μπορείτε να ακυρώσετε την παραγγελία σας και να μας ενημερώσετε μέσω email στο info@jcrystals.com ή τηλεφωνικά στο 2310287019.

Στην περίπτωση που υπάρχει πρόβλημα με ένα προϊόν

Εάν διαπιστώσετε ότι υπάρχει πρόβλημα με κάποιο/κάποια από τα προϊόντα που παραγγείλατε, τότε θα πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μας εντός 3 ημερών από την ημέρα παραλαβής, ώστε να μπορέσουμε να βρούμε άμεσα την καλύτερη λύση στο συγκεκριμένο πρόβλημα. Στην περίπτωση που το προϊόν έχει υποστεί ζημιά κατά την μεταφορά/αποστολή μπορούμε να προβούμε σε αντικατάσταση, εφόσον το προϊόν υπάρχει διαθέσιμο (σε άλλη περίπτωση μπορείτε να επιλέξετε κάποιο άλλο προϊόν, ή να σας επιστραφούν τα χρήματα). Σε κάθε περίπτωση διατηρούμε το δικαίωμα να ζητήσουμε την αποστολή του προϊόντος πίσω σε εμάς, με δικά μας έξοδα αποστολής.

Α) Εάν η παραγγελία σας φτάσει και η εξωτερική συσκευασία φαίνεται αλλοιωμένη, οφείλετε να μας ενημερώσετε άμεσα με αποστολή αποδεικτικών φωτογραφιών, πριν το άνοιγμα της συσκευασίας. Εφόσον έχουμε ενημερωθεί σε συνεννόηση μαζί μας και με βιντεο-κλήση μαζί μας, μπορείτε να προχωρήσετε στο άνοιγμα της συσκευασίας. Εάν δεν προβείτε στα παραπάνω β΄ήματα που αποτελούν απόδειξη της φθοράς κατά τη μεταφορά, δεν θα μπορέσουμε να προχωρήσουμε σε επιστροφή χρημάτων ή αντικατάσταση προϊόντων.

Β) Εάν το προϊόν είναι ελαττωματικό. Οφείλετε να ελέγξετε το κάθε προϊόν αμέσως μετά την παραλαβή της παραγγελίας και εντός 3 ημερολογιακών ημερών να μας ενημερώσετε με φωτογραφικές αποδείξεις για την κατάστασή του. Σε αυτή την περίπτωση θα προβούμε στην άμεση αντικατάσταση του προϊόντος με δικά μας έξοδα ΄ή στην επιστροφή χρημάτων (η επιστροφή του ελαττωματικού προϊόντος σε εμάς, γίνεται με δικά μας έξοδα).

 

Τηρούμε διαδικασία διαχείρισης παραπόνων, την οποία και θα ακολουθήσουμε ώστε να προσπαθήσουμε να επιλύσουμε άμεσα οποιοδήποτε πρόβλημα κατά τη στιγμή που θα προκύψει. Θα πρέπει να μας ενημερώσετε σε περίπτωση που έχετε οποιοδήποτε παράπονο ή σχόλιο που θέλετε να μοιραστείτε μαζί μας. Στην περίπτωση που τα παράπονά σας παραμείνουν άλυτα, δικαιούστε να χρησιμοποιήσετε την πλατφόρμα Ηλεκτρονικής Επίλυσης Διαφορών (ΗΕΔ) που παρέχεται από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή κάνοντας κλικ εδώ.

Μπορείτε επίσης να απευθυνθείτε στον εξής οργανισμό:

Ευρωπαϊκό Ινστιτούτο Επίλυσης Συγκρούσεων (ΕΙΕΣ):
Τσιμισκή 27 Θεσσαλονίκη , 54624 Ελλάδα
Διεύθυνση Email: info@europeanresolution.com
Website: http://www.europeanresolution.com/evropaiko-institouto-epilyshs-sygkrouseon/
Τηλέφωνο: +30 2310 230 184

Διαφορετικά, μπορείτε επίσης να επικοινωνήσετε με τον τοπικό σας φορέα επίλυσης διαφορών.